VAD JAG FÖREDRAR, CHAPS ELLER RIDSTÖVLAR

Vad jag tycker: CHAPS VS RIDSTÖVLAR

Jag tycker att det är snyggare med ridstövlar, men chaps är mer bekvämt. Till exempel om har chaps så kan man ta av dom men ändå ha skorna och då blir det smart. Ridstövlarna är kanske lite jobbiga att ha, för om man då inte har med andra skor så behöver man gå i de hela tiden och det kanske inte är skönt? 
Vet inte riktigt mycket om ridstövlar hur det är, jag har haft det men det var länge sedan, nu använder jag mig av chaps, men skulle gärna vilja ha ett par ridstövlar.

Jag tycker att ridstövlar är bättre, känns som om de ger mer stöd och ser även lite flashigare ut även om chaps och skor kan se väldigt riktigt ut (som en ridstövel). Eller jag säger nog ridstövlar till tävling och träning och chaps annars. Ne, jag vet inte rikitigt, spelar nog inte en så stor roll enligt mig :)

(Lite rörig text)





Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0