PLUGG HELA DAGEN...

Sitter nu äntligen framför datorn och kan uppdatera lite här på bloggen. Sov hos min mormor i natt och kunde inte uppdatera då, kolla på melodifestivalen. På morgonen ringde mamma och sa att vi skulle åka och träna så det var bara att gå upp ur sängen och äta frukost och cykla hem. Tränade kondition och lite mage, gick/sprang på löpbandet ett tag som resulterade lite mer än 2,5 km. Tränade även magen lite, sen orkade vi inte mer och åkte hem. Väl hemma duschade jag och sen satt jag mig och plugga. Nu sitter jag här, synd att man bara suttit inne när det är så fint väder, nu hoppas man att våren är här! :)

Snart blir det mat och sen kolla på ponnyakuten, sen blir det väl att plugga lite till. 
Men ha en bra fortsatt härlig söndag! 


Skulle hellre spenderat dagen i stallet med hästarna än med plugget.

Kommentarer<3
Postat av: Fanny Jaensson

kopiering....

2012-03-11 @ 17:39:39
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0