HOME NOW

Hemma från skolan nu, haha skönaste spanskalektion. Vi skulle gå ut och köra blindbock två och två och man skulle berätta för den andra hur den skulle gå på SPANSKA! Haha, det gick ju kanske inte jäätte bra men skrattade gjorde vi! Jag var med Amanda :)
Jag gick in i två personer, haha! Sen hade jag matteprov, tror att det gick hel okej men fick lite hjärnsläpp..
Fick sluta ca 30 min tidigare idag då man får gå efter man gjort provet.

Snart åker jag till stallet och träffar kompisar och rider, hörde av Fanny & Emma att dom bytt underlag i ridhuset så det var jobbigt att rida i men hoppas att det blivit lite bättre idag.

Nu ska jag byta om till ridkläder och äta något innan jag drar till stallet! 


Virkade klart mitt pannband i slöjden idag, har det på mig på bilden

Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0