ALLA GÖR VI MISSTAG, MEN DET ÄR DET SOM VI GÖR EFTER SOM RÄKNAS

Hemma från skolan, först när jag kom till skolan så var det hemkunskapsprov som jag skrev imorse. Det gick bra tror jag, hoppas i alla fall det. Sen började vi planera ett nytt tema på hemkunskapen, köttfärs. Vi ska då göra något med köttfärs nästa vecka och jag ska göra tacopaj :)

Sen idrott, lunch, SO och sist mentorstid. Lagom lång dag tycker jag, slutade 13.20, vilket jag tycker är väldigt skönt! 

Nu ska jag plugga till spanskaprovet som är imorgon, det blev inte igår då läraren var sjuk. Sen åker jag och mamma och rider.



Kommentarer<3
Postat av: Tussie

Hej, jättefin blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte? :)

2012-03-01 @ 16:11:07
URL: http://londonryttaren.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

sv; nej det har jag inte! :)

är allt bra förövrigt? :)

2012-03-01 @ 18:13:10
URL: http://fotokobran.se

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0