MIN ÅSIKT OM SKVALLERBLOGGAR

Det är ju mycket snack om skvallerbloggar nu för tiden så jag tänkte skriva ett inlägg om vad jag tycker om skvallerbloggar.

Jag kan börja med att säga att jag gillade skvallerbloggar mycket förut. Men det har ändras nu. I början tyckte jag att det var kul att få veta lite skvaller men upptäckte fort att allt inte var sant och att det tryckte ned folk. Jag hatar verkligen att folk ska bli ledsna så det var verkligen inte kul att det fanns sådanna bloggar som är där för att trycka ner folk och påpeka allas små misstag eller något sånt o.s.v. 
Nu tycker jag att skvallerbloggar i lagom mängd kan vara helt okej, men sånna som ryttarskvaller, ponnypepp m.m tycker jag är riktigt bra att det finns, det ger positiv respons istället för negativ! Tänk vad kul att få positiv respons i stället för negativ respons.

Skvallerbloggar som skriver massa dumma saker, tänk såhär: "Hur skulle ni reagera om någon skrev så här om din blogg eller om dig? Det skulle väl inte vara så kul?! Ne, men varför hänga ut andra på det sättet då?"

Jag förstår inte hur man kan skriva sånna saker som vissa gör, man borde skämmas! ush säger jag bara..
Jag förstår inte hur man vill läsa detta och tycker att det är roligt att läsa något som andra blir uthängda för.. Jag kan erkänna att jag vet att det kan vara svårt att låta bli ibland, det är något som gör att man fastnar. Men jag ångrar mig när jag ser hur taskiga dom är..

Jag vet inte hur jag ska säga men vi tar det på ett lite lättare sätt, ALLA elaka "skvallar bloggar", tänk på vad ni skriver och börja skriva snälla saker istället! Ni kommer få mer glada kommentarer i slutändan. Det finns sånna som inte gillar när skvallarbloggar blir snällare men det lönar iaf sig i längden!

Till er snälla skvallerbloggar som ger positiv respons: Fortsätt som ni gör, bli inte som de elaka bloggarna, Ni är grymma!

Så här tycker jag om skvallerbloggar, vad tycker ni??

Jag vet att några av er som läser kanske tycker helt annorlunda men detta är mina åsikter!

Kommentarer<3
Postat av: Evelina :)

sv; tack, dsm!

kram

2012-01-04 @ 14:18:55
URL: http://lovemyy.blogg.se/
Postat av: Clara

Var gärna med & tävla på min blogg om en ny design ang. dina önskemål! :D

2012-01-04 @ 15:30:11
URL: http://topelite.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: Tusen tack! :D

2012-01-04 @ 15:49:36
URL: http://loewen.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

tycker samma som du! bra skrivet :D <3

2012-01-05 @ 00:47:17
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0