KASPER & PEPPE IDAG

Jag är nyss hemkommen från stallet och så, tänkte berätta om min dag idag. Jag var hemma och slappa på förmiddagen och vid 14.00 så åkte jag och Linnéa till stallet och jag började med att gör ordning Kasper då jag skulle rida honom. Sen vid lite innan 15.00 så red jag och Frida, Frida red Eddy då han också ska ridas igång nu.
Det gick väl bra, Linnéa fotade lite med min kamera och bilderna kommer längre ned i inlägget.

Efter jag ridit så gjorde vi inte så mycket innan min mamma kom och hämta mig då jag skulle och rida en häst som heter Peppe som jag kanske ska bli medryttare på.
Han är en d-ponny på 8 år. Är det någon som är intresserad av att jag skriver lite om honom när jag vet om jag ska bli på honom eller ej?

I alla fall så red jag och hon som äger honom ut, jag på Peppe och hon på deras storhäst Bella. Vi red runt kullarna, det var helt kolsvart och man såg inte så mycket men det gick bra. Han var lite busig och hoppade runt lite, haha. Och en gång så hoppade han upp på en kulle bredvid vägen då det var läskigt.

Ja, och sen efter det så åkte vi hem och nu sitter jag här!
Kollar in på bloggen och ser massa kommentarer och statistiken är på topp! Är redan på record och imorgon får ni se hur det blev!  :D

Här kommer lite bilder fårn idag när jag red Kasper:





Blev inte så många men vissa kommer ut i andra inlägg också ;)

Kommentarer<3
Postat av: Matilda - livet som bloggare

gottnyttår du med! kram

2012-01-02 @ 20:05:15
URL: http://scenbloggen.com/matildaisaacs

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0