RIDNINGEN IGÅR

Efter skolan igår så åkte jag och Linnéa till stallet och sen frågade jag när jag skulle rida Kasper och då skulle jag rida med i 16.50-gruppen.
Kasper var duktig idag men lite seg och blev även stark i galoppen, i början bör vi travade så var han lite busig, han försökte bocka lite smått ;)
Bilder kommer!

Sen så fotade jag hoppgruppen så det kommer också bilder på det.

Efter det så red jag i min ridgrupp, vi skulle hoppa. Jag red Lollipop och i början innan vi började hoppa så lyssnade hon ganska bra men när vi började hoppa på en långsida så gick det inte lika bra men sen fick vi till det så det blev jämna galoppsprång mellan de 3 hindren.
Sen hoppade vi en bana och då gick det bra tills vi kom till långsidan där vi kom lite fel på ena hindret men det löste sig bra.
Nästa gång vi körde så gick det bra och hon lyssnade bra.
Duktiga tjejen ;)
Bilder kommer!

Tjuvkik:


Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0