NYÅRSHOPPNINGEN I LÖRDAGS

Red ju nyårshoppningen i lördags och jag red Ferrari. Innan jag skulle rida så skulle hon var med på clear rounden med en annan tjej, det gick bra för dom och dom fick en rosett! Grattis!

Sen så skulle jag rida, det var en klass då det var 70-80cm. Jag hade startnumret 13. På framridningen så gick det inte så bra, hon var lite stark och lite stel men när vi började hoppa så gick det bättre utom ett språng som blev ett jämnfota hopp. Sen på själva tävlingen så var jag nervös och red inte som jag brukar och kom nära på några hinder och blev då konstiga hopp men vi kom till omhoppningen och jag ökade lite och gjorde lite mindre vägar. Jag brukar inte vara den som vågar satsa på omhoppningar och gjorde inte det denna gången heller men lite i alla fall.
När jag red ut från banan sa dom att jag låg på en andra plats gissa om jag blev förvånad, klart jag blev!
Jag tyckte inte att rundan gick så bra och kom fel på några hinder och sånt så jag ränkade inte med att jag skulle komma så bra till.

Det blev faktiskt så att ingen red fortare än mig sen så jag blev 2:a och fick en blå rosett och fick springa ärevarv! :D
Jag är skit förvånad och kan inte fatta det än, om jag någonsin kommer kunna göra det, haha!

Grattis till Tuva Eriksson som vann tävlingen med Gazella!

Min mamma filmade så här kommer filmen:




Lite bilder blev det också, men dom kommer i ett annat inlägg då detta inlägget blir lite väl långt då enligt mig, men dom kommer inom snarast! :)

Kommentarer<3
Postat av: Moa

Grattis Felicia <3<3<3<3<3<3

2012-01-02 @ 22:01:53
URL: http://fmfheart.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0