MINA VÄNNER, DEL 2

Emma Englund: Henne lärde jag inte känna för så överdrivet länge sedan, men det var ett litet tag sedan. Vi lärde känna varandra i stallet genom att hon gjorde en konstig min och sa "fååågel" och jag typ dog av skratt! Hon var också skötare på Lille skutt som Fanny också är så på så sätt lärde vi också känna varandra.
Just nu tycker jag att vi är bra kompisar som är i stallet men skulle gärna vilja börja vara med dig på fritiden också! <3
Emma, du ska veta att du är en grym kompis! :D <3

En bild på Emma, snyggingen:


Moa Talbäck: Vi har gått i paralellklass väldigt länge och sen så i 7:an började vi i samma klass  och där har vi blivit vänner och är nu grymt bra vänner! Moa är en snäll, positiv glad tjej som är en vän för livet!
Innan vi började i samma klass så var vi inte så bra vänner, vi visste vilka vi var men vi pratade typ aldrig och så. Men jag ångrar att jag inte gjorde det tidigare för du, moa är så snäll!

Här kommer det en bild på Moa:


Kommer snart en del till ;)

Kommentarer<3
Postat av: Emma

Älskar diig, sötis!<3

2012-01-10 @ 15:12:30
Postat av: Moa

tack sötis <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2012-01-12 @ 22:06:47
URL: http://fmfheart.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0