JAG KOMMER TILLBAKA MED NYA TAG

Nu har jag bestämt mig att jag ska komma tillbaka till bloggen och blogga, och nu med nya tag. Jag har nu under denna korta bloggpause att jag velat blogga och dela lite av mitt liv med mina bloggläsare.
Nu lovar jag att fortsätta blogga här till minst januaris slut men kommer antagligen att fortsätta längre om det går bra här på bloggen då jag kommer försöka att satsa lite på bloggen och ni kommer få inlägg och lite roligheter!

Just nu sitter jag hemma och är sjuk, en bra start på året va?

Men gott nytt år på er! :D


En bild på mig & lille skutt från torsdagens extraridning, hoppning.

Kommentarer<3
Postat av: Fanny Jaensson

SV: Din text var så fin½ love ya <3

2012-01-01 @ 20:23:30
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0