I WILL ALWAYS LOVE YOU

Hej!

Min dag idag:
Skolan först och jag var verkligen jätte trött! Jag ville bara hem och sova+så var det kallt också så det var inte så kul. Men det gick väl helt okej.
På sista lektionerna så fick jag nackspärr, inte så jätte skönt det. Men jag får hoppas att det snart går över.
Efter skolan så åkte jag direkt till stallet och red Kasper, jag var duktig men lite seg men lyssnade bra.

Ändring i schemat: Jag kommer rida Kasper till Fredag denna vecka och sen nästa vecka också! :)

Efter jag ridit så kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem och sen åkte vi och tränade. Det var i ett cirkelgym men olika saker man skulle göra så att man tränade hela kroppen. Erkänner att det var riktigt kul!

Och nu sitter jag här och är trött. Men ska hålla mig vaken ett tag till då klockan bara är halv 9, hehe.


Jag & Adam

Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0