HAPPY FACE

Godmorgon! Igår så var det skola som vanligt och sen åkte jag, Signe och Moa ner till affären och köpte Ben & Jerry's! Mums!
Sen så var jag tvungen att åka hem och äta, men innan det så satt jag lite vid datorn och Fanny frågade om jag ville rida istället för Emma klockan 19.20 för att hon var sjuk. Så efter jag ätit så åkte vi till Fanny och hämtade henne för att sedan åka till stallet. Red Brilliant och Fanny Ponsse.
Iaf så red vi dressyr och det gick helt okej även om han är väldigt stor och lång enligt mig men jobbade med att korta honom lite och så. Vi red först framdelsvändningar och sen skänkelvikning och vi jobbade att göra små volter i galopp och det gick väldigt bra.
Morgan, ridläraren sa iaf att jag fick honom riktigt fin ;)

Snart ska jag till skolan så hejdå sålänge!



Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0