UPPE MED TUPPEN IDAG

Godmorgon, gick upp tidigt idag då jag ska följa med och kolla på när några tävlar på hopptävlingen som är idag på ÖFK, lycka till allihopa! :)

Det kommer nog bli kul och efter det så ska jag åka till Peppe och rida en dressyrlektion, vi får se hur det går.. Är verkligen nervös, hehe :s
Men det kommer nog bli kul, mamma filmar nog så det kommer upp film sen :)

Så ser väl min dag ut idag, men nu ska jag göra lite tidsinställda till dagen, ciao!



Kommentarer<3
Postat av: Madde

vilken söt ponny :)

2012-02-11 @ 07:57:04
URL: http://maddesalin.blogg.se/
Postat av: amanda

Hej , jag var med och tävlade på ÖFK , Tog du några bilder? :)

2012-02-19 @ 22:50:47

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0