PEPPE & BELLA IGÅR

Godmorgon, som sagt så red jag Peppe igår och mamma Bella!

När vi åkte hemifrån så märkte vi att min hjälm & väst var på karlslund så vi fick åka dit först, samtidigt så gosade jag lite med värlidens bästa Kasper<3

När vi kom dit så började vi med att mocka och fixa lite och sen gick vi och hämtade hästarna. Väntade tills hästarna ätit lite foder och sen gjorde vi dom klara på en ridtur. Sen så red vi ut och var fullpackade med massa tjocka kläder så vi inte skulle frysa, jag var ju förskyld så jag satte på mig massa kläder så det inte skulle bli värre.

Men det gick bra i början och lyssnade bra, sen när vi kom till en raka där det inte var is och mjukare så travade vi där lite och han var jätte duktig! Sen red vi tillbaka till stallet och när vi nästan kommit fram så var det en häst berdvid vägen vid ett annat stall som dom tyckte var läskiga så Peppe for iväg på en äng, Bella for lite iväg på vägen men inte så långt.
Men det gick bra för oss alla men Peppe var spänd hela vägen tillbaka sen..
Sen gjorde vi ordning allt och sen åkte vi hem.





Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0