JA, DET GÖR JAG

Fick en kommentar av en tjej, denna tjej om man ska vara exakt. Hon frågade om jag gjorde designer och här har ni svaret till er som undrar:

Jag gjorde designer mycket förut och har inte rikigt tänkt på det på ett tag, men om någon frågade så kunde jag göra en åt den självklart. 
Självklart gör jag fortfarande designer till de som vill ha, så om du skulle vilja ha en design av mig så är det bara att kontakta mig så fixar jag det!  ;)




Kommentarer<3
Postat av: Frida

sv; aww, Taaack! :D <3

2012-02-25 @ 22:45:18
URL: http://fridarydbjer.blogg.se/
Postat av: Rebecca Törnkvist

Ja, hejsan!



Ja okej, vad bra att jag vet de nu då!

Jag är jätte gärna intresserad av att ha en design av dig! :D

Men har du facebook? Iså fall skicka ett meddelande till mig.

Så kan vi ju höras där istället ! :D



Kram.



/ Rebecca Törnkvist !

2012-02-26 @ 07:05:35
URL: http://skyjumpers.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0