HOPPNINGARNA IDAG

Hemma från stallet nu, när jag kom till stallet så var jag lite med kompisar i stallet och jag var flummig och trött, haha! Sen så skulle jag rida i hoppgruppen istället för Fanny för att hon är sjuk, hoppas att du blir frisk snart!! Krya!

Red Nemo som jag typ aldrig ridit, det gick väl helt okej tyckte jag även om jag inte ridit honom. Han var faktiskt rolig att rida, ja, har inte så mycket att säga men det kommer film på det sen ;)


(Nemo)

Sen var det bara att göra ordning nästa häst då jag skulle rida i min grupp också som vanligt, skulle rida Sivan. Det var länge sedan jag red henne men hon var bra tyckte jag. Hoppade först 2 kryss i trav, gillar inte hoppa i trav men man måste ju göra det! Sen hoppade vi kryssen som byggdes upp till rättuppståenden och hoppa dom. Sen gjorde vi som en bana då vi happa ett hinder, volt hinder och sen ett till hinder [kolla skissen nedan]
Sen höjde dom och oxern log sen på 1 meter, första gången kändes det som jag inte var riktigt med men andra gången gick det bra! Sivan, en grym hopp-ponny! :D
Film kommer!


(Sivan)

Sov gott, är riktigt trött^^

Kommentarer<3
Postat av: Tuva

hahha du borde ha älskat mina kommentarer på alla videos haha:D<3

2012-02-09 @ 19:00:40
URL: http://cavallii.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0