HJÄLP MIG GÄRNA

Jag har väldigt svårt att komma på vad man ska blogga om ibland, kan sitta väldigt länge och tänka och kika in på hook.se, youtube osv. för att få idéer, men ibland går det inte lika bra och då blir uppdateringen matt..

Men ibland behöver man sina läsares hjälp, och det behöver jag nu när skolan börjar igen efter lovet. 
Så, ge mig gärna förslag om vad jag ska blogga om? :)



Kommentarer<3
Postat av: mirella rapp

Jag tycker man ska vara öppen och ärlig och verkligen tala ut vad det är man gillar. Inte hålla vissa saker inom sig. Tycker man en viss sak så ska man få säga det. Eftersom du gillar hästar så kan du skriva vad det är som gör att du gillar hästar och sånt. Alltid lika trevligt att läsa andras åsikter kring hästarna :) kram

2012-02-26 @ 17:40:53
URL: http://teamhorze.blogg.se/
Postat av: Frida

bildbomb

2012-02-28 @ 17:13:01
URL: http://superryttarna.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0