DAGEN MED AMANDA

Ursäkta för min sega uppdatering men nu ska det bättras! Det är nu sportlov, gud så skönt!
Kan berätta lite kort om min dag idag: Vaknade vid 8 och vid 11 åkte jag till Amanda och vi åkte till stallet där hon har sin häst Papaya. Så sjukt fin häst ;)
Hon tog in henne och sen började göra ordning henne, det gick bra utom att papaya inte ville bli tränsat, slog upp med huvudet osv men efter ca 30 min så var det avklarat! Amanda att upp och sen gick vi till ridhuset och sen började hon rida. Jag fotade även en del, så ni kan få se några om ni vill?
Det gick riktigt bra för henne fast hästen var inte riktigt på sitt bästa humör idag, sen när amanda ridit klart så fick jag hoppa upp och skritta tillbaka med henne till stallet. Kändes lite annorlunda att rida en storhäst än en ponny.

Sen när vi kom till stallet så mockade vi lite och sen fixade amanda maten. Sen åkte vi hem till amanda och åt mat och sen slöade vi framför datorn innan jag skulle hem.

Sen kollade jag på ponnyakuten som vanligt.

Lite bilder från när Amanda red Papaya:



Så seegt att ladda upp bilder så blev bara två

Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0