9. MINA HUSDJUR

Jag har faktiskt haft ganska många djur när jag var mindre, men nu har vi bara katter:

Ludde, han är en Main coon som är en stor ras (katterna är stora), han är 5 år, fyller 6 år i år. Han kan vara väldigt gosig, lite nervös och "nogrann", eller hur man ska säga. Han måste bestämma själv.


Taggen, han är en vanlig huskatt eller vad det heter. Han är en ute katt som blir tokig om han inte får gå ut, haha. På sommrarna så börjar jaktsesången enligt honom, han jagar från möss till fåglar och det värsta är när han tar in dom... Men annars är han världens snällaste!


Sen har min mormor två katter som jag kallar mina också då det känns som det och så är jag där ganska ofta.

Leo, han är 4 år och han är en annorlunda ras som har en extra "tå" på framtassarna. Han är nervös av sig, men är jätte snäll!


Lakritz, han är också 4 år. Han är också en vanlig huskatt. Han var väldigt liten när vi fick honom då han mamma försvann tidigt. Han har ett hett temerament och blir irriterad lätt men han är verkligen jätte snäll när det är mat i närheten som han vill ha ;)

Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0