KASPER V.17

Hej igen, jag har verkligen inte orkat att blogga men nu tog jag tag i det och tänkte iaf skriva om ridningarna förra onsdagen och lite :)

Då i hoppgruppen så skulle jag rida bästa Kasper (hoppas jag får honom nästa vecka också!), iaf när vi värmde upp så kändes han bra, han lyssnade rättsåbra. Men fick ändå visa lite vem som bestämde, hehe! Sen började vi hoppa ett räcke snett igenom i trav några gånger  och det fick bra men han blir framtung, hoppade sedan det i galopp och då blev han starkare och tänkte skippa att hoppa men sa till honom så att han hoppade ändå, han skötte sig! 
Sen hoppade vi det och la till två hinder på ena långsidan, vilken inte gick jätte bra, kom nära och fick lite failhopp och han stack förbi en gång men det var mitt fel. Jag var inte med och han tog chansen lilla slöisen :*
SEn hoppade vi två andra hinder på andra långsidan med sex galoppsprång mellan, gick helt okej men en gång så kom vi fel på första och då tänkte jag stanna/rida förbi andra hindret men hoppade det ändå. Sen gick det bättre, vi hoppade även räcket snett igenom och sen dom andra hindrerna igen och då var det lite högre och kom in med en bra galopp och innan så kände jag att han tveka lite men tryckte till lite med skänklarna och då hoppade han, grymma ponny! 

Sjukt glad att jag fick ha honom i hoppgruppen och hoppas jag får honom fler gånger! Film kommer snart.

Sen var det dags för Dressyr med Kasper och det gick sådär, han var stark men tycker ändå det gick okej.

You're amazing! 




Kommentarer<3
Postat av: B Y S I S T E R S

super fin blogg!!!

2012-05-04 @ 09:19:57
URL: http://bysisters.blogg.se/
Postat av: Louise

Anmäl dig till veckansblogg här ---> http://llouiseericsson.blogg.se/2012/may/-dagens-blogg.html#comment



Skulle bli jätte glad om du anmälde dig, ha en fortsatt bra fredag kväll. Kram :) <3

2012-05-04 @ 22:16:59
URL: http://llouiseericsson.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0