RIDTUR IDAG

Hej, kom nyss hem från en ridtur på Bella, jag red med Emmy som red Peppe. Nu har peppe börjat bli riden igen, kul! :) Jag kom till stallet typ kvart över 9 och gjorde ordning Bella och sen gick vi ut och red iväg. Vi red en ny väg i en skog, det låg lite grenar och så på stigen så det var lite svårt men det gick bra.
Bella var duktig idag men pigg, i slutet när vi skulle trava så blev hon riktigt pigg och ville springa men det gick ändå rättså bra. 
Det var härligt, men det blåste riktigt kallt så mina fingrar domnade bort i slutet, haha! 
När vi kom tillbaka så tog vi av dom och sen satt på derar täcken och släppte ut dom i hagen.
Nu vet jag inte vad jag ska göra men kanske åker till Karlsund sen, men vi får se.




Kommentarer<3
Postat av: ellenmolin - satsande travtjej

sv; Grattis,

Nu har jag samma som innan gå in och försök fixa :)

2012-04-02 @ 18:39:02
URL: http://resultoflove.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0