VILL NI SE?

Idag så vare en kort skoldag, vi hade bara Hemkunskap & idrott. På Hemkunskapen så gjorde vi pannkakor, det gick faktiskt väldigt bra! Jag var med Moa. Sen på Idrotten så orienterade vi, jag var med Moa & Petra, vi hann bara ta en kontroll men vi hade bara 10 min på oss. Vi gick & pratade lite, mest om hästar :) Sen så cyklade vi tillbaka till skolan och sen slutade vi. Härlig dag!

När mamma kommer hem så åker vi till Mynta! Filmar & fotar kanske lite, något ni vill se?


Fick in en kommentar av Dena, som inte har en blogg så jag tänkte svara här.




Svar: Ja, visst är hon? :)
Låten heter Just a Dream.
Tack för kommentaren! :D

Kommentarer<3
Postat av: Fanny Jaensson

naaw fin kommentar! Gillar Petra hästar? :)

2011-09-15 @ 16:13:01
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0