FILMEN, JAG & MYNTA

Kom nyss hem från huset där min mormor bodde när hon var liten, det var super mysigt! Glömde att fota, kom på att jag kanske skulle fota när vi var påväg hem, hehe! Vi kollade på huset, trädgården och sen så åkte vi till där skolan var och checka lite! :p

Det var ganska nära min förra ridskola, Rinkaby ponnyridskola så vi tog en sväng förbi. Det var så många minnen man kom på, det var jätte roligt att åka och kolla lite!

Här kommer filmen som jag gjorde med mig & Mynta, filmerna är från i sommras:


Kommentera gärna! :D

Kommentarer<3
Postat av: Frida

fint! hon vill gärrna sprina iväg VÄLDIGt frot

2011-09-11 @ 18:44:43
URL: http://superpoonny.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0