RUSTA

Cyklade ju till Rusta idag och där skulle jag träffa mamma, jag hittade inte först men kom rätt till slut ändå! När jag stog och väntade på mamma vid Rusta så stog hon vid en backe och väntade på mig men jag hade tagit en annan väg men det löste sig.

På Rusta köpte vi:

  • Tvål/schampo
  • Vinter vantar
  • En halsduk typ
  • Mini marshmellows
  • Baconchips
  • Reflexvästar
  • Super mysiga sockor

Aa, jag tror att det blev så, jag skulle ju köpa vinter skor men det kändes inte bra att köpa skor för 50 kr. Hur bra & varmt är det?
Jag vill ju inte gå & frysa hela vintern, men ahh åker nog och kollar på andra skor någon dag.

Nu ska jag äta mat, ciao!


Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0