NU BLIR DET ATT TAGGA OM...

Kom nyss hem från stallet, först när jag kom dit så red jag istället för Emma (som är skötare på lille skutt). Hon skulle rida Nemo, men jag bytte med Fanny som skulle rida istället för Danielle så jag red Lollipop istället.
Vi red dressyr i ridhuset, gick faktiskt ganska bra, i alla fall för att jag bara ridit henne någon gång innan.
Vi gjorde lite framdelsvändningar & skänkelvikningar. I slutet så gick det som bäst! Emma filmade lite (film kommer), men filmade tyvärr inte i slutet. Men lite film blir det i alla fall.

Sen så skulle Fanny & Emma rida, Fanny red Ponsse och Emma Sivan. Dom red typ samma, det gick bra för dom båda. Jag filmade lite men det var inte så mycket batteri så det blev bara lite.

Håller nu på att lägga in filmerna på datan, kanske börjar lite med filmerna nu ikväll men vi får se. Grymt skoj dag, imorgon så blire hoppning med bästa Kasper! <3


Men innan ridningen imorgon så får jag tagga om för ett NO prov...


Sötnosen Kasper :*

Kommentarer<3
Postat av: Frida

Sv. Awww, tack, vetdu hur gla jag blir när folk säger så?! :´)<3

2011-09-14 @ 08:06:12
URL: http://fridarydbjer.blogg.se/
Postat av: Emma

så söt bild:D

2011-09-15 @ 17:23:36
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0