MALLORCA

Idag så åkte mamma & min bror Johan till Mallorca! Trevligt det!

Men idag så var det skola, bara typ en lektion tills vi skulle åka upp till stan och vara i rådhuset, det var någon som berättade lite om det. Inte roligt, men efter det så åkte jag hem och satt mig vid datan.

Inget att säga utan att jag kommer oftast vara hos min mormor nu när mamma inte är i sverige. Kanske inte blir bästa updateringen men jag gör mitt bästa!

Bilderna på mig & Lille skutt kommer upp om ett tag, så håll utkik!



(jag och lille skutt på startfälttävlan i Maj)

Kommentarer<3
Postat av: Fanny Jaensson

nice bild, bästa fotografen! :D

2011-10-01 @ 10:14:14
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0