*RUBRIK HÄR*

Kan börja med att säga tack till er för att ni kollar in på min blogg och kommenterar även om jag har sämst uppdateringen. Anledningen av min dåliga uppdatering i helgen är att i Fredags så hjälpte jag Fanny att fixa utmaningar till sin blogg och var hos min mormor som inte har någon dator så kunde inte blogga. Och sen på lördagen så skulle jag på en fest (Moas fest), det var på landet och hade ingen täckning så kunde inte mobilblogga. Vi sov över där och kom hem vid 2 igår och när jag kom hem så var jag tvungen att plugga.
Säger bara att moas fest var fett skoj!
Och idag så ligger jag hemma sjuk, men känner mig tvungen att lägga in lite blogginlägg, det var ju länge sedan nu! Ska bättra mig! I promise! <3

I alla fall så ska jag fixa lite tidsinställda inlägg idag och sen så ska jag lägga mig i sängen och sova lite..


MARÄNGER! ♥

Kommentarer<3
Postat av: fanny

bli bättre! <3

2011-11-21 @ 20:21:07
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0