RIDPASSET IGÅR PÅ LILLAN

Nu ska jag försöka att börja blogga mera så att uppdateringen blir bra, det har jag har jag inte hunnit nu på några dagar.

Mitt ridpass igår: Red Lilla Regnbåge, dressyr och hon var piggare idag så hon var lite roligare. Det är ju inte så kul om hon inte tänker lite framåt. Men i alla fall så red vi en övning som såg ut ungefär såhär:



Såhär som ovan red vi men vi red också på kvartslinjerna och red volten i trav osv. Men Jag tycker att det gick helt okej för att hon lyssnade på framåt och så. Efter vi ridit på den övningen ett tag så red vi lite lugnare och lät lillan länga på stegen och sträcka på sig eller hur man ska säga.

Me like Lillan <3

Det kommer bilder när Fanny lagt upp dom! :)


Bjuder på en gammal bild på mig och Lillan

Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0