RIDNINGEN IGÅR MED LILLAN

Red ju igår och vi hoppade, jag red Lillan.
När vi värmde upp så gjorde jag tempoväxlingar och så. Sen började vi hoppa och hon happade hela tiden utom en gång då hon stannade men kände det innan men lite sen på att reagera, hehe. Vet inte riktigt vad jag gjorde precis då...
Hade också växtvärk i benet hela dagen så fick kramp i det när jag red så det var inte helt med+ så har jag precis varit sjuk så kände mig inte helt med men mådde helt okej.
Men jag kan väl säga att det gick helt okej, hon lyssnade inte för allt men hon var duktig ändå!
Vi hoppade olika slags "banor" så orkar inte att fixa så många banskisser till er, tyvärr men det var 2 rättuppstående och 1 kryss. Det var roligt men hon hoppar ju lite roligt då det känns som att man sitter vid örona, hehe :p

hehe, kanske en lite rörig text men jag är trött just nu!

Bilder kommer när Fanny laddat upp dom! ;)


en bild på mig och lillan från en annan gång

Kommentarer<3
Postat av: Tuva

sv; ja det är skitjobbigt! jag kunde ändra på det igår men så glömmer jag bort nu:/ :O

tack iaf för att du skickade filmerna!:D<3

2011-11-24 @ 22:33:46
URL: http://cavallii.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0