OM http://crystallheart.blogg.se/

Uppdateringen: Din uppdatering brukar vara bra, men kan bli lite lam ibland men det är bara att kämpa på!
Designen: Din design tycker jag är fin men är lite enkel tycker jag, men din header visar ditt intresse, hästar och att du rider flera hästar! Det är svårt med att göra headers, men det är ju bara öva och testa så kan du så småningom göra svårare och mer avancerade :)
Inläggen: Inläggen varierar från att vara korta till långa, vilket är bra! Du har oftast bild som också är bra! Alltid roligt med bilder, alltid roligt med nya bilder som jag tycker att du är rättså bra med!  Sen så tycker jag att du gör lite väl mycket tecken som "!" "?" och "gubbar".
Helheten: I helhet så tycker jag att du har en fin blogg som jag följer dagligen!



En läsvärd blogg, klicka här för att kolla in på hennes blogg! :)

Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0