MY DAY

Kom hem från skolan för ett litet tag sedan, först så hade vi hemkunskap och då bakade vi kanelbullar. Jag fick vara ensam när vi gjorde kanelbullarna för att vi är ett ojämt antal (någon måste alltid vara själv)
Jag lovar er att resultatet blev jättebra *stolt tjej här*
Det är faktiskt så att jag sitter och äter en bulle nu :p

Såhär blev resultatet:



Efter det så hade vi idrott och som jag skrev i morse så mådde jag inte bra så det lev inte jätte bra, men jag och Amanda gjorde en dans.

Sen hade vi lunch och sen 2 lektioner, SO och Matte. Efter det så fick  jag vänta i ca 30 minuter för att jag skulle ha utvecklingssamtal, jag trodde att det skulle vara hemskt och skulle ta jätte lång tid men det var inte jätte hemskt och det tog bara typ 10 minuter.

NU sitter jag framför datorn och ska snart fixa lite tidsinställda inlägg till er så ni har något att läsa och så ska jag göra lite läxa..
Ska nog vila lite då jag inte mår bra, det måste ju bli bättre tills på lördag så jag ska på Moas fest!

See u ♥ 


Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0