MY DAY TODAY

Hej, och godmorgon! :)

Skit, vad jag är trött idag.. men det kan vara för att jag somnade sent igår men det är bara att le och va' glad! Idag blir det skola, spanska läxförhör på alla siffror till 100 och sen 1000, 1000000. Jag kan dom rättså bra så det ska nog gå bra! Sen så har jag massa flera lektioner. 
Efter skolan så ska jag hem och plugga- skriva klart NO inlämningsuppgiften, plugga till matteprovet som är på onsdag.

om mindre än 1 timme till jag ska till skolan..


Kommentarer<3
Postat av: Julia K ( TEAMRYTTARNA)

sv; Fihets dressyr är underbart, att man får mer kontroll över hästen och man har endå kul samtidigt och man blir glad när man har klarar något man har tränat på länge :)



Kram!

2011-11-28 @ 07:58:06
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0