MY BIRTHDAY TODAY

Idag blev det Vasa med Fanny som jag sa förut, men det var super gott! Jag avgudar verkligen detta konditori..
I alla fall så gick vi och chilla på stan ett tag innan vi tog bussen hem, När vi gick till bussen så gick vi förbi en som satt och tiggde pengar så hon fick 2 kr av mig och 2 kr av Fanny, man ska ju vara snäll + så är det ju min födelsedag så då ska man ju vara trevlig och glad!

Vi hoppade av bussen vid Fanny så var där ett tag, vi gjorde inte så mycket men jag filmade Fanny för att hon skulle göra en videoblogg, det är en överraskning med i den så gå in på hennes blogg och kika! (om hon lagt upp den än)

Mamma kom och hämtade mig vid halv 5 typ och vi skulle åka hem men precis innan vi skulle svänga in på våran gata så kom mamma på att hon glömt jordgubbarna som vi skulle ha på tårtan på jobbet, så det var bara att åka tillbaka till hennes jobb och hämta dom.
Sen när vi väl var hemma så började vi med tårtan och jag må säga att den blev grymt god!
Vid halv 7 så kom min mormor (vi skulle fika), först åt vi bullar, kakor osv. Sen blev det tårta och present öppning! Jag kan skriva i ett annat inlägg vad jag fick, om ni är nyfikna på vad fick såklart?

Bilder från dagen kommer, det kan jag lova!

Efter det så slappade vi framför teven för att kolla på Böda sand, min bästa kompis Fanny var där och kanske är med (hon var med förra året på programmet)

Nu ska jag lägga in bilder på datorn från kameran så att ni kan få lite bilder.


Taggen, när han hade tratt.

Kommentarer<3
Postat av: HannaaL

Takk :)<3

2011-11-03 @ 22:47:42
URL: http://hannaaljungberg.blogg.se/
Postat av: fanny jaensson

Ja missa bödaa sand :(<3

2011-11-04 @ 08:22:13
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0