MÖRKT VID 5...

Kom hem typ nyss från en dag med Fanny & Linnéa, vi gjorde typ inget. Bara chilla! B)

& nu har jag verkligen inget att göra, så får väl hitta på någe.. tror att jag ska försöka komma på några intressanta inlägg så min blogg blir roligare att läsa, känner att bloggen inte är så rolig att läsa nu då mina inlägg oftast är ointressanta.


bildbrist

Kommentarer<3
Postat av: amanda h

sv: tack va snäll du är!

vill du fixa hela designen? är väldigt trött på den jag har.. självklart så får du nått tbx om du har lust att göra om den? :)



Vill ha ungefär så som du har! med en stor "suddig" bild där bak och vill gärna ha som du har, med att det står "ditt namn på det vita" "strecket# om du förstår hur jag menar?

sedan kan du exprementera lite med dom andra bilderna!



jag laddar upp tom bilderna jag vill ha i designen nu på bloggen!

2011-11-01 @ 18:16:14
URL: http://amadaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: HannaaL

grymt fin blogg! :)



Kram <3

2011-11-02 @ 08:30:13
URL: http://hannaaljungberg.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0