I KNOW THAT, WHY CAN'T YOU SAY THE TRUTH?



Kom hem från skolan för kanske 15 miuter sedan, och nu blir det att skriva klart och förbättra NO inlämningsuppgiften. Snart klar! =)

Sen blir det att kolla igenom matten till matteprovet då jag antagligen ska till stallet och kommer då hem sent och hinner inte/orkar inte att plugga när jag kommer hem.

Fick tillbaka spanskaprovet idag och jag är super nöjd! I första delen med gramatik och sånt så fick jag alla rätt, 82/82! Och sen i andra delen där man skulle beskriva sig själv och sin stil så hade jag typ alla rätt utom några få fel. Men det blev 2 A:n och jag är happy! :D

Bye på ett tag, ska plugga...



Kommentarer<3
Postat av: Fanny Jaensson

antar att rubriken har med mig att göra.

2011-11-28 @ 16:28:05
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0