KASPER, LOVE U<3

Blev ingen uppdatering igår då jag inte visste vad jag skulle skriva om och så var jag inte på blogghumör. Men idag så ska jag försöka att uppdatera lite mer!

Igår så red jag Kasper lite, red i ca 1 halv timme. Min mamma var så snäll så hon fotade lite så här kommer det lite bilder från igår:








Min älskade underbaraste skötponny Kasper! <3


Kommentarer<3
Postat av: Anonym

hej! fin blogg! :)

Kika in Min Och var med i "Dagens Blogg"

Vinnaren dras ikväll, så ¨gå in på min blogg så står det hur du ska göra för att vara med, det är hur enkelt som helst. Ha en bra dag! =)

2011-12-28 @ 13:45:37
Postat av: Fanny Jaensson

fina ni är ;* <3

2011-12-28 @ 22:56:44
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0