SNÖN HAR KOMMIT NU, CIIIIHOOOO

Kom hem från skolan för ett litet tag sedan, ska snart ta bussen till Moa med Moa. Där ska vi plugga lite grann och chilla, hehe!
Skolan idag var väl helt okej, på no:n så byggde jag en molekyl, en av dom var: etylbutanoat

Den ser ut såhär:



Känner mig som en snickare inom molekylbyggarna, hehe jag känner mig lite flum just nu menmen...



IDAG SÅ FÖLL DEN FÖRSTA SNÖN HÄR HOS MIG!! :D

så idag kommer min juldesign upp här på bloggen, jag sa ju att den skulle komma upp när den första snön föll hos mig så håll utkik, den kommer upp ikväll!

Nu så ska jag snart gå till bussen så ciao! :)

Kommentarer<3
Postat av: fanny jaensson

Vill ha meeeeer snö! :(<3

2011-12-06 @ 08:51:46
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0