FÖRSTA DECEMBER

Red igår på lillan, dressyr! I början så gick det inte alls, jag vet inte varför men sen så blev det bra! Till slutet så lyssnade hon bra och gjorde ungefär det hon skulle. Ridpasset var roligt som vanligt!
Lillan är en duktig ponny!<3

Bilder och filmer kommer när fanny lagt upp bilderna och när jag har tid att fixa filmerna.


bild från förra veckan.



Idag så är det en teknikdag i skolan och då ska vi göra massa saker, minns inte riktigt vad men det får vi la se. Hoppas det blir roligt!

Nu måste jag börja göra mig iordning till skolan, men bloggar efter skolan :)

Kommentarer<3
Postat av: Emma Andersson

Du är så himla duktig felicia , hoppas du vet de !!!! <3

2011-12-03 @ 09:54:02
URL: http://vibymuppen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0