DRESSYR MED LILLAN IGÅR

Red Lillan igår, dressyr. I början så var hon lite seg och var lite stel men efter tag så blev hon mjukare. Vi red också en liten bana med Bogen in och bogen ut, hehe eller det heter väl öppna och sluta? Haha, fick lite hjärnsläpp.

I alla fall så dåg banan ut såhär:

 
Grön= Trav
Blå= Galopp
Svarta pluppar= Koner
Rosa: Öppna eller sluta

Jag tycker att det gick helt okej och hon lyssnade bra. Det gick bättre med öppna och sluta denna gång än förra gången men det blir väl bättre och bättre hoppas jag. Men jag tycker att det gick helt okej och hon arbetade bra! <3Kände att hon blev trött i slutet då jag fick jobba lite mera för att hon skulle fortsätta och sånt.

Hon är en grym ponny! ;)


Kommentarer<3
Postat av: Erika - satsande dressyrryttare

Smarta ridvägar, bra lösgjordhet för hästarna:)

2011-12-08 @ 18:57:00
URL: http://perfectponys.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0