DET BLIR SNÖ PÅ JULAFTON!

Godmorgon, jag vaknade för ett tag sedan.. Kolla ut genom fönstret och såg att snön kommit under natten! Grymt najs, var rädd att vi skulle få en vinter utan snö. Men nu blir det inte det!

Vad tycker ni om snön? Bra? dåligt?

Själv tycker jag nog att det kan vara bra men ändå tråkigt då det är så kallt. Men man vill ju att jul inte ska vara utan snö för vad är julen utan snö?

 Jag minns för ett par år sedan då det var grön gräs på vintern, ingen snö alls och det kändes verkligen inte som julafton, hur kul är det liksom?

Men i alla fall så blire skola, bild och sen håltimme så drar nog hem då och pluggar SO och spanska och sen har vi bara 3 lektioner kvar. Slutar tio över 3 och sen (typ vid 4) så åker jag till stallet och rider sen på kvällen! Längtar så sjukt mkt!

Såhär såg det ut när jag kollade ut i morse:


Kommentarer<3
Postat av: Frida

Sv: Aww, tack ! :´)

2011-12-07 @ 07:59:20
URL: http://fridarydbjer.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

i really like snow!

2011-12-09 @ 23:50:10
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0