DAGEN INNAN JULAFTON

Igår så köpte jag dom sista julklapparna innan jul och sen åkte jag hem och slog in klapparna innan mamma kom hem då hon inte fick se vad det var då vissa var till henne! Senare på kvällen åkte jag till min mormor och hjälpte till att fixa julgranen osv. Det blev jätte fint och katterna tyckte att det var jätte kul! Samtidigt åkte mamma till mjölby för att hämta min bror som ska komma och fira jul med oss!



Godmorgon! Idag är det dagen innan julafton och det känns ju bra men all snö har typ smält bort så det känns inte som om det är jul imorgon.. Det känns som om det är i November men det redan är den 23 December.

I alla fall så ska jag och mamma baka lite julbak idag, vi ska baka Knäck, något som heter snöbollar och pepparkakor. Jag älskar att baka, haha!

Nu tänkte jag sätta mig framför ett program på datorn där jag ska fixa filmerna från när jag red, något ni vill att jag ska lägga upp här på bloggen?


Världens sötaste ponny! <3

Kommentarer<3
Postat av: saras blogg!<3

Sv. vsg<3

KRAM!

2011-12-23 @ 14:09:44
URL: http://bloggarennn.blogg.se/
Postat av: Malin

Var med & tyck till på min blogg! Tycker du att jag ska ha frågestund eller veckans blogg??



Psss... Om du kommenterar vad du tycker så länkar ja din blogg!

2011-12-23 @ 14:37:28
URL: http://mallanmalinsliv.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

ja lägg upp filmerna! :D <3

2011-12-23 @ 17:46:54
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0