CHOKLADBOLLAR & BELLA IGÅR

Var ju på mässan igår och vid 17.00 så såg jag att jag fått ett sms om att jag vunnit chokladbollar, så jag och mamma åkte dit och hämtade dom och goda var dom! 

Sen åkte vi direkt till stallet och tog in Bella och gav henne intagshö och började göra ordning henne medan mamma gjorde hö. Sen när vi var klara så gick vi ut och jag satt upp på henne och mamma tog några kort med min systemkamera men tog med en annan liten kamera när jag red. 
Första gången jag red henne så i början så gjorde jag mycket halter och skänkelvikningar. Sen efter jag ridit ett tag så gjorde jag även övergångar till trav. 
Red också lite i backar och det verkade hon tycka var roligt. Sen red jag på ett ställe där man kunde rida på volt så jag red i både skritt och trav på volten först och tog sedan en galopp och hon var riktigt rolig att rida. Testade även något galoppombyte och det gick också helt okej men hon taggade till då. Sen så lugnade jag ner henne igen och sen red vi hemmåt. Det gick väldigt bra idag för att vara första gången jag red henne! 

Här är en bild, kommer fler:



Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0