PLUGG ALL DAY

Tjena gott folk! Har precis varit hos min mormor och ätit mat, och nu sitter jag och pluggar, blir nog plugg all day! Jag har två prov nästa vecka + en sak jag måste lämna in (skulle egentligen gjort det förra fredagen men hade det hemma..) sen ska jag nog plugga lite mer så jag ligger bra till i ämnena. Så att man inte måste plugga sönder sen.

Idag blir det nog att plugga som sagt och ikväll kanske jag ska träna med mamma, vi får se. Har också fått lite tillagt på mitt schema denna vecka, ska till min prao plats på lördag och kolla lite osv och på söndag ska jag till Peppe och rida en långtur med Emmy som ska rida Bella! :)

Försöker dra ut inlägget lite då jag inte orkar plugga men nu måste jag verkligen plugga, ses!

Älskade ponny, du lyser upp mitt liv! Älskar dig så grymt mycket! Om du skulle bli min skulle jag aldrig kunna sluta le <3 Du betyder mest! <3

Kommentarer<3
Postat av: fannywandland

sv: Det är bara kul är ge lite tips då och då ! :)

2012-02-23 @ 22:08:54
URL: http://www.fannyfeliciawandland
Postat av: Fanny Jaensson

vilka prov då?:o

2012-02-23 @ 23:08:33
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0