HOPPNING MED LILLA REGNBÅGE

Red ju igår, hoppade med Lillan. Hon var väldigt seg idag men när vi hoppat lite så blev hon lite mer taggad.
När vi värmde upp så lyssnade hon inte riktigt för skänkeln, men blev bättre när vi vi kommit igång lite.

Vi hade 2 hinder, har kommer en grymt snygg skiss på banan (den var som en åtta)



De svarta sträcken är hinder och de lila (8:an) är vägen. Vi började på olika ställen och olika håll.

I alla fall så var hon duktig i början men galopperade i ett långsamt tempo men jag fick igång henne rättså bra sen.
Sen så höjde vi hindret efter varje gång (vet inte riktigt hur högt det var).

Vi kom mot en oxer i galopp men kom fel så hon stannade så jag satt mig på halsen men sen så började hon gå och jag försökte att hoppa tillbaka till sadeln men klantig som jag är så ramla jag av... Men jag landade på fötterna. Lillan gick ifrån så fick gå efter henne och hämta henne. HAHA, så fail! *skrattar*
Fick sadla om för att sadeln hade åkt fram.
Hoppade igen och då hoppade hon bra, nästa gång så stannade hon på ena hindret (inte på det som jag "ramla" av på) för att hon kom fel. Men hoppade sen.

Hon var duktig men jag får vara lite mer bestämd så att hon inte stannar. :) Men jag är ändå helt okej nöjd.

Linnéa filmade och Fanny fotade med Sandras (en i min grupp) kamera. Så det kommer snart!


Kommentarer<3
Postat av: Tuva

kan jag få filmerna på Vento och mig?;)<3

2011-10-13 @ 20:45:34
URL: http://tuvasvedin.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0