EN BRA BLOGG ENLIGT MIG...

... ska har varierande inlägg, inte bara korta med en mening eller så. Det ska finnas korta och långa inlägg, ska ha bilder. Gärna lite nya bilder och inte bara gamla. Nu pratar jag om hästblogg, då är mest det jag läser men vissa saker tycker jag ska finnas på alla bloggar. Finnas videos, tips, åsikter osv. Ska ha lagom med update, kanske även någon tävling ibland då läsarna får "vara med" i din blogg.
Har inte så mycket att säga, variera inläggen och låt läsarnas åsikter om bloggen hjälpa din blogg framåt!

Jag själv har ganska svårt att komma på vad jag ska blogga om, kan sitta väldigt länge och tänka, men ibland ploppar det upp något jag kan skriva om. Men om man inte kommer på något kan man kolla runt på hemsidor om t.ex. utrustning och kan kanske då tipsa eller hissa/dissa. 



Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0