TILL ATT TIDEN SKA GÅ FORTARE

Nu tänkte jag fördriva lite tid genom att svara på dessa frågor som jag hittade på en blogg. Jag ska ju vänta på att bilderna från idag laddat upp på picasa och det går ju inte fort som blixten precis :/

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det gjorde jag nog
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget nyårslöfte förra året
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej 
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du? Sverige, hehe!
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Ja, det är ju alltid man vill ha med någo, eller i alla fall så brukar det vara det för mig.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Ehh, jag minns inget datum precis..men det finns väl något som jag alltid kommer minnas
8. Vad var din största framgång 2011? Jag fick bättre självförtroende i början av året, men för sen bli lågt igen..
9. Största misstaget? Jadu, jag vet det men jag tycker att det är något som jag ska hålla för mig själv
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ne, asså jag har ju varit sjuk lite sådär, förkyld och så men inte så farligt
11. Bästa köpet? Det vet jag inte
12. Vad spenderade du mest pengar på? Ridsaker tror jag :P
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, det gjorde det
14. Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2011? Det är nog ingen som kommer påminna mig om 2011 precis då den varit väldigt blandad.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var ledsnare men det var ju roliga stunder också!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Inget som jag kommer på just nu..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Bråkat med vänner...
18. Hur tillbringade du julen? Med min familj :)
19. Blev du kär i år? Nej, det blev jag inte.
20. Favoritprogram på TV? Ja, det finns mycket roligt men jag säger nog Ponny Akuten, det är roligt!
21. Bästa boken du läste i år? Läste inte så många böcker.
22. Största musikaliska upptäckten? Ingenaning
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja!
25. Något du önskade dig men inte fick? En egen häst.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Var hemma med familjen
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns massor som kunnat gjort året bättre, men jag vet inte vad..?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? ?
29. Vad fick dig att må bra? Hästarna, familjen!
30. Vilken blev dn favorit kändis? Rolf-göran bengtsson
31. Vem saknade du? Maja, ida m.m
32. En butik du besökt ofta? Hööks

33. Berätta de saker som hände som du tyckte var bra? Jag fick en medryttarponny som heter Mynta, jag fick hälsa på Ida (en shettis som jag och mina kompisar tog hand om lite sommaren 2010), det finns massa mer.
34. Berätta de saker som hände som du tyckte var mindre bra. Bråk med kompisar, ljug, några drog ner mitt självförtroende som precis gått upp.. finns mer men det var lite
35. Är det någonting du lärt dig detta år som du förut inte insett? Ja, det är det!
36. Vilka bloggar har du följt under detta år? Jag har följt massor!
37. Har du träffat någon kändis under året?  Ehh, det kanske jag gjort?
38. Någon plats som kommer att påminna dig om 2011? Jag vet inte riktigt..
39. Ett favorit minne från 2011 som du kommer bära med dig. Ett minne var väl när jag fick hälsa på Ida igen, saknar henne så grymt mkt... :'(
40. Har du uppfyllt något mål eller dröm detta år? Ja, något har det väl blivit
41. Människor som betytt mycket. Det finns många men till exempel Linnéa, Moa, Fanny
42. Något som hänt som fått dig att bli ledsen? Jätte många saker.. :/
43. Har du träffat en människa som du tror du kommer ha kontakt med i resten av ditt liv? Ja!
44. Har detta år varit bättre/sämre än vad du förväntade? Sämre tror jag, men det har ju haft roliga saker som jag aldrig trott innan också!
45. Årets favorit sak? Min kamera (den fick jag i julas men den har ju varit med lite på 2011 iaf)
46. Någon kompis du har umgåtts mest med? Fanny, moa mest nu i slutet av året
47. Har du lärt känna några nya människor? Ja, det har jag
48. Någon person som har lärt dig mycket? ja
49. Vem har betytt extra mycket? Familjen, hästarna,      vännerna
50. Beskriv detta år med 1 ord? BLANDAT

Blev lite som jag skrev vet inte på och så, haha, men detta var ju rättså roligt! Lite jobbigt men ändå lite kul.
Hoppas ni orkar kolla igenom lite, men om ni inte orkar så gör det inget ;)



Kommentarer<3
Postat av: Tova Bengtsson

Sv: Okej, och ingen extra lott? =)

2012-01-04 @ 01:46:20
URL: http://tovabengtssons.blogg.se/
Postat av: Ina Ögren

Sv: Visst är det? :(

Bor du också i Skåne? Här blåser det MYCKET..

2012-01-04 @ 01:55:40
URL: http://inaogren.blogg.se/
Postat av: Josefine

SV: Tack så mycket! Detsamma :)

2012-01-04 @ 01:57:08
URL: http://dressageworld.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tack så mycket! :)

Den har inte jag gjort, men jag tror det står på vem som gjort den, kika in där! :)

2012-01-04 @ 02:04:08
URL: http://tophorses.webblogg.se/
Postat av: Matilda

SV; Nejdå var absolut inge fara, har själv tagit dem från en annan blogg ;)

2012-01-04 @ 10:07:22
URL: http://ponnytavling.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0