DRESSYR MED LOLLIPOP

Hejsan! ;)
Kom hem från stallet för ett litet tag sedan! Jag kan väl berätta lite vad som hände där idag även om jag skrev imorse vad jag skulle göra idag.

Kan börja med att sömnen inte blev den bästa idag, gick och la mig halv 6 i morse... somnade typ direkt. Jag skulle komma och hämta Fanny & Emma hos emma vid 11 då vi skulle till marieberg och shoppa lite. Vid 10 över 11 så ringer Fanny: "Var är du? kommer du snart?" Hon väckte mig av att hon ringde, gissa om man fick lite fart då! 
Jag ringde min mormor som skulle skjutsa, gör mig snabbt ordning och åker sen och hämtar dom. 
Med hem fick jag:

*Nya ridskor (behövdes verkligen, mina var helt trasiga..)
*Lädertvål
*En "burk" som man ska ha tvålen i
*Läderfett

Sen drog vi direkt till stallet och bytte om, emma hjälpte mig att borsta Kasper till mig. Red honom, han var verkligen inte sig lik. Men det kanske var för att det stod hinder på banan. Han ville hoppa, varje gång man kom nära ett hinder så kände man att han drog sig mot hindret. 
Han var lite busig också men blev ganska lugn i slutet.

Sen så fotade jag i Hoppgruppen, lite bilder kommer också.

Sen red jag, skulle ha Lollipop. I början när vi värmde upp så tänkte jag: hur kommer detta gå, det kommer verkligen ÏNTE gå bra.
Men efter ett tag så lyssnade hon bra och var duktig! Jag har faktiskt börjat gillar henne. Men jag sammarfattar detta ridpass med att det gick bra. 
Bilder kommer.


 
(kan fortfarande inte ladda upp nya bilder så det blev en bild som jag redan hade här på bloggen)

Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0