GRYM DAG

Red Kasper igår vid 15.00 och han var såå duktig! Men i början så tyckte han att "skyltarna" på väggen var läskiga så han ville inte gå dit men jag jobbade med att ställa han ifrån det så han inte tänkte på det, i slutet av ridpasset så kunde han gå ute på spåret! Gjorde också många övergångar så att han skulle lyssna bra och det gjorde han, super duktiga ponny! <3
Jag vill verkligen köpa denna ponny, helt underbar!
Det tråkiga är att jag bara rida honom så här mycket idag och sen ska han börja gå lektion.. Men jag får väl rida extraridningar, hoppas att jag kan få honom ï min ridgrupp och gosa med honom !



Sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi till Peppe & Bella, när vi kom dit så mockade vi och fixade lite saker och sen tog vi in hästarna och lät dom äta mat och då fixade vi lite till och sen gjorde vi ordning dom. Red vid typ halv 7 till halv 8. Det gick bra men dom var lite nervösa. Vi skrittade nästan hela tiden, men travade lite bara.
När vi kom in från ridningen så fixade vi med hästarna och sen gav vi dom mat och sen åkte vi hem.


Peppe

Bella

Bilderna är lånade av Emmy Strömberg, hoppas att det var okej att jag lånade dom! :)

Grym dag och det kommer nog bli lika bra idag då jag ska både rida Kasper & Peppe idag med! :D


Kommentarer<3
Postat av: My

Det bästa som finns när ett ridpass går såå bra!



Vad anser du om diskutionen ang spöförbjud? Lämna en åsikt hos mig! /M

2012-01-27 @ 22:00:05
URL: http://ourworldtogether.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0