DU ÄR HELT UNDERBAR KASPER

Godmorgon! Idag blir det skola och sen åker jag iväg till stallet och rider Kasper, sen kommer mamma och hämtar mig och vi åker iväg till Peppe. Hon som äger peppe rider ut med mig på deras storhäst och visar lite vägar där borta.
Härlig dag! ;)

Kan berätta lite snabbt om gårdagen, först var det skola som vanligt. Sen åkte jag till stallet och frågade när jag skulle rida Kasper och då sa hon att jag skulle rida honom i 17.40-gruppen.
Så väntade tills då och gick sedan iväg för att rida.
Han var lite segare än vanligt men ändå lite starkare men jag förstår att han blir starkare när det stod hinder på banan och att de andra fick hoppa men vi fick rida bredvid hindren.
Duktiga ponny! <3



Sen red jag Lollipop, men det gick absolut inge bra så det skippar jag att skriva om.

Men vi ses! ;)

Kommentarer<3
Postat av: Fanny Jaensson

sv: you have changed alot lot..

2012-01-12 @ 16:50:22
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: My (topteamlm)

Var med och tävla om en stor FET LÄNKNING på bloggen!

Du behöver bara gå in och kolla vad du ska göra, sedan kanske du vinner!

Du har så fina bilder så du kanske vinner!

2012-01-12 @ 17:09:03
URL: http://topteamlm.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0