INSTÄLLNINGAR?

Godmorgon!
Vaknade sent idag, vid 12 av att min mamma ringde och sa att hon snart kom hem och åt. Hehe, jag som aldrig brukar sova så länge men så blev det :p

I alla fall så åker jag till stallet med Fanny vid 14.00 och jag ska rida Kasper vid 15.00 och sen ska jag kolla när Fanny & Emma rider vid 19.20-20.10. Jag fotar nog dom så det kommer upp lite bilder på dom sedan.
Ska också försöka att hitta rätt inställning till min kamera när man fotar hästar i ridhus.

Någon som vet vilken inställning som är bra till en Sony a33? (när man ska fota hästar i rörelse i ridhus, helst utan blixt)



Kommentarer<3
Postat av: Jonna

Va söt bloggdesign du har! :)

2012-01-03 @ 13:09:09
URL: http://ingakommentarertack.blogg.se/
Postat av: Frida

Det borde inte skillja jätte mycket på inställningarna, men prova typ att ha manuelt läge, ISO 3200 (eller något nära det), slutartid typ 1/125 eller snäppet högre, och lägsta bländartalet, då borde det bli rätt så bra, sen har jag ingen aning om vitbalans och sånt på Sony:)<3

2012-01-03 @ 17:17:40
URL: http://fridarydbjer.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0